قوانین و مقررات

شرایط و ضوابط استفاده

استفاده از سایت فروشگاه رسااندیشان موج پرداز به معنی آگاهی و توافق کامل شما با شرایط و ضوابط ذیل تلقی می گردد.

  • خرید کالا از فروشگاه اینترنتی رسااندیشان موج پرداز بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد.
  • خدمات و محتویات این سایت براى استفاده شخصى و غیر تجارى مشتریان عرضه شده است و مالکیت معنوی اطلاعات موجود در آن متعلق به این فروشگاه بوده و هر گونه سوء استفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی دارد. استفاده غیرتجاری از محتویات سایت با ذکر منبع بلامانع است و اگر مایلید از اطلاعات موجود در سایت جهت مقاصد تجاری استفاده نمایید باید از طریق پست الکترونیکی Info@RasaAndishan.ir  درخواست خود را ارسال نموده و اجازه نامه کتبی اخذ نمایید.
  • اطلاعات درج شده در خصوص مشخصات فنی کالاهای ارائه شده به صورت خلاصه و کلی بوده و این فروشگاه به طور مداوم نسبت به بررسی و بروز رسانی اطلاعات و محتویات آن اقدام خواهد نمود.
  • فروشگاه اینترنتی رسااندیشان موج پرداز هیچگونه مسئولیتی را در مورد کارکرد سایت که میتواند ناشى از عوامل خارج ازحوزه مدیریت این سایت باشند ( همانند نقص اینترنت،بانکی، مسائل مخابراتى،تجهیزات سخت افزاری وغیره) نمی پذیرد.
  • تمام کالاهایی که در فروشگاه اینترنتی رسااندیشان موج پرداز باهدف ارتباط با مشتریان به کار گرفته می شود، فقط برای همین منظور طراحی شده و کاربران متعهد هستند که از این ابزار صرفا برای ارسال و دریافت اطلاعاتی استفاده نمایند که مناسب و مرتبط با بحث سفارش کالا باشد.
  • ارتباط فروشگاه اینترنتی رسااندیشان موج پرداز با کاربران ازطریق www.RasaAndishan.ir برقرار می گردد.
  • فروشگاه اینترنتی رسااندیشان موج پرداز به هیچ وجه اطلاعات منحصربفرد کاربران را به اشخاص غیر واگذار نخواهد کرد و ضمنا با استفاده از آخرین فن آوری ها متعهد است حتی المقدور از حریم شخصی کاربران دفاع کند.

 

شرایط و ضوابط خدمات فروش کالا

از نظر حقوقی، در معاملات فروشگاه اینترنتی رسااندیشان موج پرداز ،سایت www.RasaAndishan.ir به عنوان فروشنده و کاربر اینترنتی سفارش دهنده به عنوان خریدار تلقی می شوند.

  • فروش کالا بر مبنای نوع و مقداری صورت می‌گیرد که خریدار آن را در فروشگاه اینترنتی رسااندیشان موج پرداز درج نموده است
  • ارزش کالا یا کالاهای سفارش داده شده، طبق فهرست قیمت سایت محاسبه شده و شامل مالیات ها و عوارض فروش نخواهد بود
  • بعد از اتمام موفقیت آمیز فرآیند خرید و آماده شدن اقلام در فروشگاه اینترنتی رسااندیشان موج پرداز اطلاعات خرید شما (کد رهگیری) از طریق پیامک به شماره ای که در قسمت اطلاعات ثبت کرده‌اید، ارسال خواهد شد.

 

شرایط حمل و تحویل کالا

تحویل کالا علاوه بر حضور مشتری در محل شرکت از طریق پیک موتوری – شرکت چاپار – شرکت کالارسان – شرکت تیپاکس و ترمینال نیز ممکن می باشد و نکته قابل توجه این می باشد که هزینه حمل از سمت خریدار تامین می‌گردد.

error: